filmkväll

torsdagen blev en väldigt trevlig dag. inleddes med en sen frukos på mokha bunn - färskpressad apelsin&morotsjucie, tonfisksmörgås (på mörkt bröd!) & en stor cappucino.
sedan en shoppingtur, jag köpte en egen jemenitisk "lilla svarta" - abayia - för 2000 rials (ca $9,5), i en jätteaffär för kläder, sedan ett kort besök till ett lyxaffärscentrum som tom hade en eccoaffär. det enda jag hade råd med var glass - första i jemen - & god!
kvällen avslutades med filmkväll hemma hos kollega mouna, tillsammans med lucienne (som bjöd med mig), mouna, mounas yngre syster & jag. vi  tittade på "my moms new boyfriend", åt plockmat & drack tea. trevligt.
skrev detta innlägg igår, men strömmen gick innan jag hann lägga ut det, nu får ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0