ibland är jobbet jättekul

idag hade vi en uppföljning av första hjälpenträningen som vi startade för två veckor sedan. idag leddes träningen av mina duktiga kollegor yussra & kareema! & det blev en av de mest lyckade träningar jag haft möjligheten att delta i!
under dagen kom nya internflyktingar från sa'ada. det kändes inte bra - alla såg ut att må dåligt, både barn & vuxna! de flyktingar som kommer nu är fattiga & utsatta från början.






& vattenmannen kom med vatten




jag med deltagare i träningen


flyktingar från sa'ada


plannering

Kommentarer
Postat av: Tant Greta i Afrika

Vilka fina bilder. Du har verkligen fått en ny roll! Kul att träningen gick så fint och att du haft en bra dag. Jag är kvar i Nacala till fredag. Kram

2010-01-13 @ 16:20:50
URL: http://gretastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0