2010

2010 har just inletts - & jag undrar/frågar mig själv hur kommer detta år att bli - 2009 har varit ganska turbulent, på ett mycket positivt sätt.

jag blev mormor till alma!




jag fick två fantastiska bonussöner - emerson & edy


nina flyttade till nampula - många fina stunder & upplevelser  tillsammans


& ausi


fantastiska greta


familjen utökades med en "storebror" - tony


pappa fyllde 80 år


& domingos ständigt så nära, om än långt borta


tyvärr har jag inte foton på alla som jag skulle vilja tacka för året som gått & önska ett fantastiskt gott 2010. men ni finns alla i mina tankar - mamma, elin, johanna, ingemar, erik, anders, lena, simon, maja, amanda, kaisa, ragnar, caisa, elli, anton, kattis, gena och alla andra nära & kärar.

Kommentarer
Postat av: Tant Greta i Afrika

Vilken superfin summering av året....ja du Lotta, du kommer att få ett spännande och kul år 2010, dörrarna är öppna för dig. Stora kramen

2010-01-01 @ 16:00:25
URL: http://gretastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0