åter till vardagen

nu har vi återgott till den vanliga vardagen. emerson & edy kom hem efter att ha tillbringat skollovet hos mamma & och hos morföraldrar.
det blev fullt med pojkar, vänner till e & e omedelbart. & därmed mycket livfullt! upptäckte hur mycket jag saknat dem. idag började skolan som vanligt 6:30, men nu är det åtminstone ljust. det gör det lättare att vakna & stiga upp.
vintern fortsätter med kyla (afrikansk kyla!, men som sagt ljuset har återvänt, det är skönt.
har bokat min hemresa till jul, kommer till sthlm 24/11 9:25 & flyger tillbaka 29/12 21:25. nyår tänkte jag fira i maputo med domingos.
på tal om domingos här är en bild från i sommars när vi var på öland

Kommentarer
Postat av: Dotter

24/11 står jag å lilla A och väntar på Arlanda!!!

2009-07-27 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0