en timma kom bort

ja så hände det, jag försvov mig för första gången på åratal i måndags, utan att ha noterat det kom jag en timma försent till kontoret & resan till amran!

gick igenom min privata dator igår kväll & hittade en del gamla foton som jag tagit under åren i nampula. här följer en del, eftersom jag inte har några nya foton från jemen.




packad för broders 50-årsfest


ingemar på besök nampula '06


frukost i pebane julen'06


dukat för kräftskiva aug'07 hos ingemar


varmvatten pågång i pebane


byggherren på inspektion i pebane


nu ska jag dricka grönt tea & klämma i mig ytterligare lite chokladkolor. inte allt för nyttigt, men det enda nöjet här i amran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0