äntligen en säng!

äntligen en säng, gardrob & en byrå! efter att i sex veckor sovit på en stenhård madrass på ett kallt & dragit golv, fick jag igår en säng! med ny spiralmadrass! ov som en prinssessa.
börjar dessutom få ett socialt liv i amran. var på middag hos boris, michael & miranda som jobbar här för internationella röda kors kommittén. middag med danskt öl, chilenskt vin, franska ostar & för hugade skotsk whiskey, choklad från belgien & en italiensk pastarätt. runt bordet var vi 5 personer från 4 olika länder. nästa vecka tänkte jag bjuda på middag hemma hos mig. tips för vad jag ska bjuda på motas gärna! kom bara ihåg att jag inte har någon ugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0