fredag, fredag

äntligen fredag...
var på ett urtrist möte hela förmiddagen. självklart började det inte i tid, ca 40 minuter försenat & därmed föll hela min planering för vad jg skulle hinna innan kl 13:00. varför ska det vara så svårt att börja i tid? iaf inte mer än 15' försenat (akademiska kvarten). det var dessutom jättekallt i möteslokalen, fast ac:n var avstängd. dessutom har jag glömt till vem & vad jag lovade att skicka en sak via mail idag eller senast på måndag. någon from av information var det. men jag kommer inte ihåg vad :-(. kanske hör personen av sig om den inte fått det utlovade måndag em. vi får se.
i kväll ska vi på middag hos nina. det ser vi framemot, hon har fått så fint i sitt nya hus. jag blir sugen på att köpa nya saker till vårt hus. domingos tycker det är onödigt att investera en massa när huset inte är vårt. jag tycker att en soffa kan man alltid köpa, den kan man ju ta med sig vid ev flytt.
imorgon ska edson på födelsedagskalas, så jag & emerson ska göra något tillsammans. emerson får bestämma vad det ska bli.
sedan kommer domingos hem från quilemane, där han har varit i veckan då hans åldriga pappa har varit sjuk. jag längtar efter honom!
på söndag ska vi (om det inte är för kallt) åka till havet, bad & äta lunch. men det är en kall & regnig höst här just nu, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Tant Greta

Du Lotta, det ÄR kallt i vattner just nu. Säkert inte mmer än 24 grader. UJ!!!

2009-05-22 @ 22:29:17
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: Tant Greta

Tack för god middag och trevligt sällskap sist.

2009-06-16 @ 15:02:41
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: dottern

Tant Greta - Mamma kommer ALLTID tycka det är kallt i vattnet! Hon är även den enda jag känner som går med fingervantar i maj...

2009-07-07 @ 15:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0