delay

min bror anders tycker att jag publicerar för lite inlägg på min blogg, men verkligheten är den att det är flera dagards fördröjning på publiceringen av mina skriva inlägg. därför två foton på valparna (som syns på bloggen först idag!).
idag kan vi se en bit blå himmel över nampula efter regn sedan i fredags eftermiddag.
helgen så att säga regnade bort. vi hade plannerat att tillbringa söndagen vid den stora, 33,33 m långa svimmingpoolen, men regnet gjorde det mindre lockande. vet inte hur många gånger edy (yngst) kom & sa "nu skiner solen!" på min fråga var, blev svaret "i vårt rum!", men tyvärr ingen sol.
har känt mig lite vilsen i min nya position inom care, men nu börjar jag hitta rätt (tror jag iaf). det har blandannat bli ett utkast till ett nytt vattenprojekt med pengar från care danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0