trögstartat arbetsår

har sedan i måndags försökt att bli entusiatisk och komma igång med mitt arbete - men det vill sig inte. kanske beror det på att vi håller på att avsluta projektet. projektet stängs den 28 februari, så vi kan ju inte riktigt långtidsplanera... men snart är det ju helg så att man kan "ladda batterierna" :-)
& så är det vansinnigt varmt i nampula, det gör att det mesta går långsammare (& tydligen jag också). regnen låter vänta på sig, åtminstone över staden nampula. delar av landet har fått massor av regn. norra inhambane fick två månders regn på 7 dagar, vilket gav rejäla översvämningar. vi såg del av det när vi körde upp från maputo.
nu ska jag ladda för veckans sista arbetsdag (5 timmar!) med att börja läsa "muntra damers sällskap", som greta-stina hade med sig från sverige.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och kanske några alhgrens bilar (granar) till det?

2009-01-09 @ 14:23:11
Postat av: Tant Greta

Granarna åt jag upp så hon fick bilar i stället...fast det berättade jag aldrig:)

Efter muntra damers sällskap har jag "Hoppsan jag är död" en riktigt trevlig bok från "andra sidan".

Tappade faktiskt bort en dag i denna veckan och upptäckte idag att det var fredag.. Lite stressigt att bara tappa en dag sådär.

2009-01-09 @ 21:07:24
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahhahahahahahaha...helt okej Tant Greta! :)

2009-01-10 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0